Pisuaareihin on asennettu sensoreita joihin tähtäämällä voi pelata ja yläpuolella on näyttö, josta omaa suoritustaan voi seurata. Lisäksi niiden kautta voi jakaa mainoksia ja monet yritykset ovatkin kehuneet saaneensa sitä kautta lisää myyntiä aikaiseksi. Maailman muuttuminen yhä sähköisemmäksi, pakottaa yritykset keksimän uusia ideoita markkinointiin ja mainontaan ja tämä on yksi luovimmista keinoista, joista olen tähän mennessä lukenut!
Alla video aiheesta :D
Lähteet:
www.theguardian.com/media-network/2015/may/14/shock-awe-approach-advertisers-screenager-technology
www.thestar.com/business/tech_news/2015/05/22/pee-powered-urinal-ads-aim-to-capture-a-new-stream-of-revenue.html
Yrityksen nettisivut: www.captive-media.co.uk
No nyt on kyllä keksitty ihan uusi markkkinointitapa saavuttaa ihmisiä! Kyllähän tuo melkein pakottaa ihmisen katsomaan mainoksen :D Näin he saavat varmasti enemmän näkyvyyttä yritykselleen.
VastaaPoistaTotta :D Se on aina mielenkiintoista lukea uusista markkinointitavoista :D
PoistaEi en kestä :D ihan paras aihe! Jotkut ovat kyllä varmaan aika raivoissaan siitä, ettei vessassakaan saa käydä rauhassa... mutta kekseliäs idea silti ;D
VastaaPoistaHaluisin melkein olla mies, että voisin kokeilla XD
PoistaOtsikko laittoi miettimään niin paljon, että oli pakko lukea koko postaus ja katsoa video. :D Kaikkea ne nykyään keksiikin, mutta mikäs siinä kerta toimii!
VastaaPoistaJep, onhan toi melko erikoinen keino ;D
PoistaJos en ihan väärin muista niin Finnkinoissa taitaa olla pisuaareissa näytöt, mutta eipä niissä taida mitään pelejä sentään olla. Mutta hyvä paikka mainostaa!
VastaaPoistaSain kuulla samasta juuri vähän aikaa sitten. Finnkinon naistenvessa on selvästi aikaansa jäljessä ;D
PoistaEi mainostajilta toden totta kekseliäisyyttä puutu. Minkäköhänlaiset yritykset ja millaisilla tuotteilla haetaan näkyvyyttä vessojen kautta...
VastaaPoistaIlmeisesti baareissa on ollut tuollaiset käytössä ja esim. olutta mainostettu niiiden kautta. Varmaan aika toimivaa :D
Poista